7.02.2017

Laurelin Paige. Uwikłani. Na zawsze- recenzja

"... nie tylko mój świat kręci się wokół niej, ale że to ona jest całym moim światem. Że ona jest nie tylko powodem, dla którego chce mi się oddychać, ale w ogóle jest moim powietrzem. Że ona nadaje znaczenie każdej mojej myśli, każdemu uderzeniu mojego tętna, każdemu uderzeniu mojej świadomości. Ona jest całym moim wszystkim."



Trzecia część trylogii Uwikłani Na Zawsze podobnie jak dwie poprzednie części dostarcza czytelnikom  wielu emocji. I posiada nieoczekiwane zwroty akcji.
Czy istnieje miłość od pierwszego wejrzenia? Książka, poprzez historię Alayny i Hudsona, pokazuje że nie jest ona czymś nierealnym.


Alayna , podobnie jak każda kobieta od zawsze pragnęła związku i miłości, lecz Hudson nie był do tego przekonany. Trwanie w związku jest dla naszych bohaterów, wyzwaniem, które moim zdaniem jako czytelniczki, warto było podjąć. Mimo, że zdarzały się w ich związku momenty, które mogły nadszarpnąć zaufanie i poczucie spokoju, tych dwoje nie przekreśliło swojej miłości. Dając sobie szansę postanowili, że ich związek będzie budowany na fundamentach szczerości, otwartości i uczciwości. . Robią wszystko, aby być razem. Miłość rozkwita a na drodze do ich szczęścia zawsze musi ktoś stanąć. Nie, kto inny tylko Celia Werner.
Bolesna przeszłość daje znać o sobie przy pomocy osób trzecich. Alayna, dowiaduje się że jej ukochany ma nadal przed nią swoje tajemnice i nie chce się do nich przyznać.
Czy w obliczu tej sytuacji związek przetrwa?.  O tym przekonajcie się Państwo sami.
"Tak długo czekałam, aż na głos wyrazi swoje uczucie. A teraz mówi to tak swobodnie, że wydawało się kompletnym szyderstwem ze wszystkiego, czego tak pragnęłam."
  Autorka w książce używa prostego języka. Sceny namiętności ograniczone są tutaj do minimum. Tym co w szczególności dodaje książce uroku, jest obecność ciągłych tajemnic i zwrotów akcji.
Z czystym sumieniem, gorąco polecam tą książkę.

Za możliwość zrecenzowania książki dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu.
fot. materiały wydawnictwa
Tytuł: Uwikłani Na zawsze
Autor: Laurelin Paige
Cykl: Uwikłani (tom 3)
Data wydania: 7 lipca 2016
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Liczba stron: 464
cena : 34,90 

Wydawnictwo Kobiece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz