17.11.2016

Marzenia uśpione na dnie duszy. Sekretnik. Katarzyna Michalak- recenzja

Książki Pani Katarzyny Michalak, praktycznie od zawsze bardzo mi się podobały, choć jeszcze nie wszystkie z nich przeczytałam.

W tym przypadku, autorka oferuje nam poradnik, który jest dostosowany do każdej z nas.
Bardzo podoba mi się, że pomimo wplecenia do książki postaci Patrycji, autorka zwraca się do każdej z nas bezpośrednio.
Muszę Ci wyznać, kochana Czytelniczko, że jak widzę pod tytułem książki dopisek: „praktyczny poradnik”, to mi się sama buzia śmieje. A ponieważ nie chciałam pozbawiać się tej przyjemności, bo wolę, żeby buzia mi się śmiała na widok własnej książki, dopisałam i sobie taki podtytuł… do wstępu Z drugiej strony: ciekawe, jaki efekt marketingowy uzyskałabym, mając na przykład na okładce hasło: „niepraktyczny poradnik”.

Książkę Pani Michalak można zaklasyfikować do grona poradników, ponieważ pomaga ona żyć w zgodzie ze sobą samym i jednocześnie uczy sztuki pozytywnego myślenia, co w niektórych sytuacjach może stać się niesamowicie trudne.

Wartością dodaną książki jest jej humorystyczny język, co sprawia że różni się od innych napisanych w sztywny, wręcz szablonowy sposób poradników.
„Ponieważ w naszej książce będziemy pracować z podświadomością, musimy poznać nasze narzędzie dogłębnie. Wiadomo bowiem, czym się kończy nieznajomość instrukcji obsługi – tym, czym suszenie włosów mikserem.”
Poprzez zastosowanie bezpośredniego zwrotu do czytelnika, można odnieść wrażenie, że mamy do czynienia nie ze słowem pisanym, ale z bardzo osobistą rozmową.
Z każdą kolejną  kartką książki, mamy szansę na poznanie swoich marzeń, uśpionych na dnie duszy.

Książka bardzo mi się spodobała i naprawdę gorąco  polecam ją do przeczytania, każdej kobiecie. Na pewno pomoże jej to lepiej poznać samą siebie.

Sekretnik, czyli przepis na szczęście fot. materiały wydawnicze

  • Oprawa twarda
  • Data pierwszego wydania: 2015-11-02
  • ISBN: 978-83-240-3550-2
  • Liczba stron: 216
  • Znak literanova
  • Format: 160x160
  • Cena katalogowa: 36,90 zł
  • Rok wydania: 2015
 Znak literanova
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz