26.12.2018

Jestem przy Tobie. Sarah Young, Jezus jest blisko- Recenzja

''Czuwam nad wszystkimi, którzy Mnie miłują. Zapewniam cię, że Ja zawsze cię strzegę, jak pasterz swoje trzody. Czasem możesz się czuć samotny i bezbronny. By przegnać te uczucia, uwierz, że przy tobie jestem, i zacznij ze Mną rozmawiać – otwórz przede Mną serce. Opowiedz mi wszystko bez lęku, a silniej poczujesz Moją czujną, pełną miłości obecność”


Każdy z nas podobnie jak autorka książki'' Jezus jest blisko'', Sarah Young niejednokrotnie przeżywał w swoim życiu trudne momenty, pełne zwątpienia i braku nadziei. Bywają takie dni, kiedy najchętniej odgrodzilibyśmy się od świata szklanym murem, żeby nie myśleć, nie czuć i nie musieć walczyć z monotonną codziennością. 

Mimo ciężkiej choroby na która cierpiała autorka - borelioza, nie straciła ona nadziei, wiary i nie poddała się zwątpieniu które tak łatwo dotyka człowieka.
Główną siłą dla autorki były rozważania Słowa Bożego  i modlitwa. Dzięki temu między innymi powstała tak piękna i wartościowa pozycja książkowa w której autorka dzieli się swoimi doświadczeniami z innymi ludźmi po to aby w kontakcie z Bogiem odnaleźli sens swojego życia i nadzieję na lepsze jutro.

„Las jest gęsty i nie zawsze jasno widzisz to, co jest przed tobą, za tobą czy wokół ciebie. Złap Mnie za rękę i nie puszczaj, gdy brniesz ścieżką pośród mrocznych cieni. Choć Mnie nie widzisz, Moja obecność jest rzeczywista i pewna niczym skała. Znajdź we mnie nadzieję, najukochańsze dziecko, bo otaczam cię opieką”

Książka ''Jezus jest blisko '' jest osobistą formą relacji Jezusa z człowiekiem. Słowa Chrystusa przeplatają się z wybranymi fragmentami Pisma Świętego i co najważniejsze rozważania zawarte w książce nie są rozważaniami z natury science fiction a głębokimi przemyśleniami autorki spisanymi podczas rozmowy z Bogiem.

Książka zawiera w sobie piękne przesłanie, że tylko dzięki zawierzeniu Jezusowi i Bogu, z jego pomocą wyjdziemy obronną ręką z każdej trudnej sytuacji.
 To co wydaje się bez wyjścia w odbiorze człowieka, dla Boga nie jest czymś niemożliwym.W obecnych czasach niestety bardzo niewiele osób o tym pamięta, a wręcz odnoszę wrażenie, że woli wybrać formę użalania się nad sobą niż powierzenia trudności Bogu i szczerej rozmowie z nim, prosząc jednocześnie o pomoc. Po przeczytaniu książki autorstwa Sary Young pt. ''Jezus jest blisko''z czystym sumieniem mogę napisać,że polecam ją każdemu, niezależnie od jego wieku i jego poglądów.


Za możliwość zrecenzowania książki  serdecznie dziękuję Wydawnictwu Esprit


 https://www.esprit.com.pl/images/okladka/500/1/0/0/0/330.jpg


Tłumaczenie:
EAN 9788364647123
ISBN: 978-83-64647-12-3
Format 120x180 mm
Stron 352
Data wydania 2014-09-22
Oprawa zintegrowana
Masa 246 g
 
Cena: 29,90
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz