16.01.2016

Witajcie!

Z ogromną radością witam na swoim blogu, wszystkich tych którzy trafili tu z zamiarem przeczytania tego o czym piszę i być może znalezienia czegoś dla siebie bądź odwiedzili go z kwestii działania przypadku.
To co skłoniło mnie do stworzenia tego bloga to po pierwsze pasja:) a po drugie chęć dzielenia się z innymi swoimi przemyśleniami.  Jeżeli chodzi o pasję- na moim blogu nie zabraknie poezji, którą sama tworzę, form publicystycznych, którymi jako dziennikarz od 5, 5 roku się zajmuję, duchowości :) poprzez którą rozumiem medytację i refleksję nad Słowem Bożym i oczywiście recenzje książek.

Dlaczego Szept, a może szelest duszy? 
Pomysł na tytuł bloga dojrzewał we mnie dość długo, bowiem szept kojarzy mi się z subtelnością i chciałabym aby ten blog miał właśnie taki charakter :). Szept duszy może także dlatego że uważam, że to właśnie moja dusza dostarcza mi inspiracji do tego, aby tworzyć.

Szelest duszy , dlatego że na blogu nie zabraknie treści duchowych, wzmacniających, rozwijających i jednocześnie prowadzących do zmiany, także o charakterze psychologicznym.Ponadto, jak wspomniałam będzie on zawierał w sobie recenzje książek, od wydawnictw z którymi mam przyjemność współpracować :). Recenzje będą stanowić moje obiektywne opinie na temat treści :) bowiem nie oceniam książki po okładce.  Szelest duszy kojarzy mi się właśnie z szelestem kartek :) i fotografią, która pozwala mi na uwiecznienie najpiękniejszych momentów w obiektywie :), jej również tutaj nie zabraknie.

Wszystkich serdecznie zapraszam do odwiedzania, czytania, pozostawiania po sobie śladu, choćby najdrobniejszego...

Autorów i wydawnictwa, które zechcą nawiązać ze mną współpracę, serdecznie zapraszam pod adres: kathobe@gmail.com.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz